понеделник, 18 април 2011 г.

събуждане

"... Пожелавам:
На вас, Жени, да събудите вътрешната си амазонка, да приложите нейната мъдрост в живота си и да усетите радостта, удоволствието да сте Жени-Жрици!..." 

"Но имало ли е амазонки тук, край Дунав? Писмените свидетелства са малко, но има обилен материал в легендите, обредите и песните на народа ни. В митовете за богините на траките е запазен спомен за помощта, оказана от амазонките на местните жители в чисто женските дейности (предене, тъкане), в култивирането на растения и във военното изкуство."
Книгата на Галя Маджарова "Отново Амазонки", макар и отдавна четена, продължава да ме праща в размисли в някои особени дни.
Дни... като днешния.
Днес е ден особен, защото усещам радостта да съм жена. Жена, която е събудила вътрешната си амазонка. По-скоро събуждаща я. Пътеките към това събуждане не са една и две. 
Според легенди, наследничките на амазонките са били лечителки, баячки, нестинарки, помагащи на родилките и жените...
Не мога да определя точно от кога е интереса ми към билки и треви, към здравословен начин на живот, към пътищата за духовно осъзнаваме и самоопознаване. Най- вероятно е някъде, където е границата на детето и жената. 
В търсенията си, в опитите си, някъде по пътя си, из лабиринта на житейските си проблеми и решения, съм се чувствала на моменти, че съм на точното място, в точното време, на моята си пътека. 
В недалечното отминало време се срещнах с рейки. Пожелах ги. И ги имам. Осъзнавам с времето, че изборът ми е правилен. Освен вълнуващо е и полезно за мен, за близките ми. Чувствам се полезна и аз. Осъзнаването на енергията рейки е особено усещане, което променя и мен към много по-добро. Мисля, че съм по-внимателна и по-чувствителна към другите. Сякаш разбирам по-добре ситуациите, през които преминавам. Обръщам внимание на малките детайли, които правят същността на нещата. 
Разбира се рейки не е всичко. Но рейки е част от мен вече и то само положителна. А днес - рейки е част от най-близките ми и се радвам, че го направих за тях. 
Не знам всичко, не мога всичко, в началото на своя път съм. Дори преминала през всички нива на рейки, усещам и знам, че рейки се учи не за ден - два, месец,  година... Всичките тези нива са началото на един вълнуващ и изпълнен със светлина път. Като казах светлина си спомних, че едно от невероятните и силни усещания при настройките бе светлината, която ме изпълваше, и дъгата... Усетих дъгата в най-необяснимото усещане. Най-вълнуващото е, че това ми дава възможност да усещам своята интуиция. Интуицията си възприемам като моята най-истинска същност. Все по-често си давам сметка, че това е най-верния ми глас. Особено и вълнуващо е осъзнаването на интуицията. И момента, в който й се доверя... 
Няма да забравя първото си възхищение от срещата с рейки - препоръката да се слуша интуицията. Тогава не бях сигурна дали ще мога. Оказа се, че много лесно. 
Такива мисли на събуждане ме владеят. Денят, сега започващ, ще се опитам да осмисля и да използвам за добро. Със светлина и любов в мен и край мен ще е лесно.

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар