неделя, 10 април 2011 г.

жена съм - майка съм

Днес, майката в мен бе щастлива и горда.
Бях на родитело-учителска среща, на която само поздравления чувах за чудесното дете, което имам... Предишната среща бе в началото на учебната година и учителите все още не познаваха децата, а днес... На мама детето, вече се е доказало... Такова удовлетворение и гордост почувствах. Да, нескромно е, но наистина усетих гордостта в себе си.
От както се помня съзнателна, съм искала да имам деца - много и да бъда добра майка... Да, имам децата, но не винаги съм сигурна, че съм добрата майка.
Днес почувствах удовлетворение, че съм успяла, все пак, в нещо.
Лесно е да се роди дете. Въпреки желанието ми за деца, след първото раждане бях изненадана и дори уплашена от отговорностите пред мен. Радвам се, че преодолях страховете си.
Сега знам, че най-важното е децата да усещат, че са обичани. Всъщност винаги съм знаела и съм се опитвала да правя така, че да усещат обичта ми.
Днес майката в мен ще заспи удовлетворена, със сладка гордост в душата.
Лека нощ!
.
.

Няма коментари:

Публикуване на коментар