събота, 22 април 2017 г.

изкуство е да си жена

Такова изкуство е да си жена...
Днес си позволих най-мързеливия ден...
Събудих се рано, запретнах ръкави и... Проверих метеорологичната обстановка за слани и студове на трийсетина километра и успокоена от проучването... си полегнах...
И така... С малки изключения, се подвизавах по диваните...

Зле ли ми е?... Ами... не е...
Ама ми стига.
Сега отново запрятам ръкави... ще поработя по обектите, както си беше планът за днешния ден.

Така си е. Изкуство е да си жена ;) 
Особено такава, която може да си позволи и подобен ден ;) 
Хе, ще се намерят критици, но от сега да им кажа - все ми е едно кой какво си мисли или ще каже. Аз мога да решавам, мога и да си нося последствията, каквито и да са. Това е защото знам какво съм, какво мога, какво искам, какво правя.
Жена съм. И такава се харесвам. А може би и да се обичам...

Жена съм... и лудост е...
Ама на кой му пука?

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар