четвъртък, 7 юли 2011 г.

в безкрайността на живота...

"В безкрайността на живота, която ме обгръща, всичко е съвършено, цялостно и завършено. 
Вярвам в една сила, много по-голяма от мен, която протича през мен всеки миг, всеки ден. 
Откривам себе си за вътрешната мъдрост и зная, че във Вселената има само Един Разум.
От този Единствен Разум произлизат всички отговори, всички решения, всички лечения, всички нови творения.
Доверявам се на тази Сила и Разум и зная, че това, което ми е необходимо да знам, ще ми се разкрие, и това, от което се нуждая, ще дойде в най-подходящото време, място и последователност.
Всичко в моя свят е наред!" - Луиз Хей
Този цитат от книгата "Излекувай живота си" на Луиз Хей е много силно утвърждение.
Хареса ми, както и доста други подобни, силни, позитивни твърдения. 
Харесва ми да чета книгата сега. Носи ми особено потвърждение и увереност в делата ми и в мислите ми. 
Имам нужда от това.
Защото мислите са началото... и всичкото...
.
.

Няма коментари:

Публикуване на коментар