четвъртък, 30 юни 2011 г.

вярвам на мъдростта в себе си

"Вярвам на мъдростта в себе си" - една от мощните мисли за живот на Луиз Хей. А после продължава - "Във всеки от нас има място, където сме изцяло свързани с безпределната мъдрост на Вселената. Там са всички отговори на всички въпроси, които ще зададем някога. Научете се да вярвате на вътрешния си глас.
Утвърждение: Докато се занимавам с делничните си задачи, вслушвам се в напътствията на вътрешния си глас. Интуицията ми винаги е на моя страна. Вярвам, че тя винаги е с мен. Аз съм в безопасност."
Срещата ми с книгите на Луиз Хей бе преди около четири - пет години. Или пък вече да са седем-осем... Впечатлих се. В момента, в който прочетох първата "Излекувай живота си", разбрах, че точно от тази книга имах нужда. После съзнателно потърсих и други нейни книги. С времето се отдалечих от тях, но знам, че там, в библиотеката ми има едни четива, които в необходим момент ще ме намерят пак. 
Преди два -три дена отворих секцията и... посегнах точно към тази книга... Не, не знаех какво търся. Знаех само, че трябва да отворя шкафа. Книгата ме намери... 
Тук, в Среща с духовното, има чудесни извадки от мислите на Луиз Хей. 
Може би за всеки идва момент, в който има нужда от подобно четиво. Четиво е твърде обикновена дума, за това, което прочетеното може да донесе на една душа, имаща нужда от посока...
Оставила съм интуицията си да ме води когато посягам към книгите. И вече не греша в избора. Не веднъж съм искала с разума си да прочета нещо. Ами... не става и не става. Книгата се мотае край мен, по маси и бюра, по дивани и спални, но... си стои неотворена или ако е отворена е неразбрана и трудна. А после, когато вътрешният глас я пожелае... всичко е различно - и разбрано, и спокойно, и осъзнато...
Та, така е и сега...
.

Няма коментари:

Публикуване на коментар