сряда, 3 май 2017 г.

магична йога - у дома

Полетът...
Мисля, че навлязох в дълбока медитация още по време на полета с ръцете.  При полета над елементите, най-дълго се задържах над Огъня. Виждах, че летя над горяща прерия, аз съм Феникс и Огънят ми дава сила и всичко. Беше ми уютно сред огнените пламъци - червено, оранжево-жълто... И Фениксът /Аз/ бяхме Огън, пламъци... Почти не ми се излизаше към Акаша... 
Все пак отидох. Беше като излизане в Космоса... с много планети като Сатурн - с пръстени. Необичайно бе, че пожелах да се върна в Огъня... и от там се прибрах... 
Усещах Огъня... и с него си останах... 

Змията.... 
Когато яйцето се разпукна и излезе Змията, тя бързо се изкачи над мен. Разпери качулка и продължих с нея нагоре... 
Изведнъж се оказах в красива японска градина... Истински Рай с мостчетата над води, с цъфтящи лотоси, всякакви цветове, с цъфтящи храсти. Красиви са. Там някъде е и японската къща с особените покривчета. В градината имаше много мостчета, много вода. 
Аз съм до едно мостче, има дървен парапет, по който се увива змията - златна е. Дървото на парапета също е златисто. Сливат се. Знам, че наоколо има и други Змии и някак ми става още по-спокойно. В градината има много цвят, много зелено. 
Сега се сещам, че не виждам цвят на водата, може би защото тя е покрита с много цъфтящи лотоси... 
Не ми се тръгва обратно... 
  
Йога-нидра... Морското конче...
Отпуснах се. Морското конче дойде и се понесохме по повърхността на водата. Не се гмурнахме като друг път. Усетих изненада когато първата картина бе сцена от филм, който гледах снощи. После бях в кухнята и видях изпълнение на планираните дейности. Имаше картина на бюрото ми... По едно време бях с децата край мен... 
Когато виждах тези картини мислех, че всичко ще запомня, че е логично, помагащо, но сега... никакви подробности не идват, както и още много картини, които се появиха... 
Странно ми е защо все още помня първата картина със сцена от филма... 

Изключително ми е леко, спокойно, някак топло, уютно, макар на физическо ниво да ми е малко студено. Особено уютно... усещане за у дома...

***

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар