понеделник, 1 май 2017 г.

магична йога - река от платове

Вселенската река...
Реката идва от дясно и отива наляво-напред. Това е обичайно за нея. Тя не е била от вода. Била е Космос, била е пързалка... Но днес не беше нищо познато, а съставена от парчета плат, като от развиващи се топове разноцветни платове... По едно време пред реката се отвори светлинен портал, но цветен, а същото време бе и звуков портал. Просто си знаех, че е портал. Красиво е. Спокойно е.
Звукът се превърна във вятър. Цветната светлина е пред мен, а аз се оплетох в реката-платове. 
Усетих, че се е увило нещо около врата ми и ме задушава и... Настина имах нещо на гърлото, което ме задушаваше, прокашлях се.
При края на практиката, при изпяването на мантрата, все още не беше се изчистило...  
Много енергия в мен има... 

***

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар