петък, 24 август 2012 г.

заключен блог?!?

Е, това е...
Дойде ми муза да намина тук и... Блогер ме сюрпризира...
Блогът ми бил "с потенциално нежелано съдържание". Трябвало да подам заявка, да го прегледат, иначе до 20 дена ще бъде изтрит... Ами ако не бях наминала днес /минали са вече 15 дена/ под влияние на музата си? И дали изобщо ще се получи?
Спокоен човек съм, обаче сега ми е... доста нервно. Освен това не знам как се получава, че в един прозорец ми дава, че блогът е заключен, а в друг ми позволява да правя корекции и да създавам нова публикация...
Това е... Музата ми се изпари... За сега...

;) пък и го публикува?!?!?! 
Е, доказвам, че не съм "робот" с разните безсмислени поредици от букви и цифри...

.

3 коментара:

  1. Даааа...
    Сега виждам, че писмото от Блогер в пощата ми е точно от датата, часа и минутата на предишната ми публикация... Случайно ли се подзирам или...?

    ОтговорИзтриване
  2. Не виждам нищо в съдържанието, което да е проблем. Влизам и свободно и дано е някаква грешка. Преди време имаше хора, които се забавляваха да подават фалшиви сигнали от лентата горе и повечето блогъри я криеха. Скоро обаче не бях чувал за токаво нещо.

    ОтговорИзтриване
  3. Сега всичко е наред. Изглежда си съвсем нормално и при мен. Вече не ми дава, че блогът заключен.
    Ето част от писмото, което съм получила:
    "Ние откриваме нежелано съдържание чрез автоматизирана програма за класифициране. Автоматичното откриване на нежелано съдържание на моменти е възможно да даде неточни резултати, затова понякога блогове като Вашия могат да бъдат грешно означени като нежелани. Приемете нашите извинения за тази грешка."
    Надявам се, че автоматичната им система няма да създава повече проблеми. А аз освен да си помоля музата си по-често да ме води тук, че току-виж някой ден осъмна с изтрит блог ;).

    ОтговорИзтриване