вторник, 3 май 2011 г.

бъди себе си...

Бъди себе си... - публикацията е на Цвети.

Къде съм аз?
Някъде там... 
Където съм се изгубила... 
Където се търся...
Където ще се намеря... някой ден...

Все още се лутам из маските на многото идентичности /потърсих друга дума, но Цвети е намерила най-точната/, които във времето съм изградила. 
Някои вече съм отхвърлила, усетила безсмислеността им и преходността. Други все още са в мен, и крепят крехкостта на истинската ми същност. Крехка е... наскоро кълнила и осмелила се поглед към слънцето ярко да вдигне... 
Изграждайки маска след маска във времето минало, немислено е да се отделят. Сега, в момент на реалност съзнавана, болка от разделяне с огън гори ме... 
Гори и пречиства...

А моята същност е бяла... 
Като пролетен люляк уханна... 
С усмивката слънчева...
.
.

Няма коментари:

Публикуване на коментар