неделя, 3 април 2011 г.

в неделя - мързеливо

Неделя е.
Сигурно не съм единствената жена, на която й се приисква в някоя неделя да си поостане в къщи без работа, без неотложни задължения. Да си прекара един спокоен, малко мързелив ден, в който да си прави всичко, за което се сети. Да не е необходимо да довършва започнатото, да поспи без да гледа часовника, да погледа филм, да чете поне пет книги. И ако може, просто да не става от леглото.
Да си призная - такова ми е. Искам си ден за мен и си го правя.
Събудих се рано за неделен ден. Освежаващ душ, пижама, която не й личи, че е такава /поне така си казвам/. Чаша вода - нали знаете, колко е полезно да се пие вода, от оная - обикновената. С желание да се поглезя - самомасаж с ароматни масла. Розова вода за лицето - на мен ми действа много освежаващо и усещам, че кожата ми е доволна от това. Като задължително следствие се явява пръска- две от розовия ми парфюм. Мммм... обичам това ухание ;)
Кана чай запарих и извадих чашка от стар сервиз, със спомени пълна. Чаша мляко за закуска с лъжичка мед. Полезен и незаменим е медът за здравето ни. Някой път ще поразкажа повече. Нали си казах - днес ми е мързеливо?
Даже вече и книжка си почетох, но вдъхновение особено ме доведе пак тук. Сетих се да предложа моя опит с мързеливите ми дни. Дали на някой ще хареса? Денят сега започна. Доста предстои и чакам си идеите да дойдат, за да си помързелувам в този ден. Ден, в който ще си правя това, което аз си искам, дето ми е най-добре.
Сега си взимам мекичко одеало, любимата възглавница за търкаляне и книжка /една от пет ;)/ и... денят пред мен е.

Снимката е от тук.
.

Няма коментари:

Публикуване на коментар