вторник, 1 януари 2013 г.

след празниците

Празници, празници, празници...
Било каквото било.
Изпращане... посрещане...
Има поверие, че каквото правиш в първия ден на годината, такава ще ти е цялата година. И тук следват съвети - весели се, празнувай, не работи... Да, ама не...
Какво да правя като музата днес ме посети? 
Една енергия ме е обзела... Толкова работа /домакинска/ никога не съм вършила след пътуване и то следпразнично. И мога още... За малко се навъртам тук, из виртуала, а после със сигурност ще си намеря още нещо за свършване. 
Като неопределено желание за завършване, за разчистване, за място и свобода... Сигурно имам нужда от това.
Денят е първи, месецът е първи... за планове, за мечти е време. И за работа ;)
Сега, веднага си пожелавам - енергията, дето ме владее, с мен да е през цялата година...
А сакъзчето на снимката - така се е разцъфтяло... Сигурно и аз, ако цвете съм, ще цъфтя сега като него ;)
Е, какво пък... Нека е цветна новата година! 

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар