четвъртък, 17 януари 2019 г.

магична йога - Тишината на Вятъра


Поздрав на елементите 


Силен Акаша, мааалко по-слаб Огън, неутрални Въздух и Вода и... 
Изненада - усетих Земята! Усетих тежестта на Земята...


йога - нидра - Камбаната

Та, Камбаната!... Тя май винаги ме води из пустиня. Понася ме Вятър, Вихър, аз съм Вятърни Вихри... Носех се из пустинята, леко спокойно... И... 
Пустинята разцъфтя... Пъстра, цветна, свежа, пълна с цветен живот... Неописуема красота и лекота. Вихърът=Аз гали цветната пустиня, тя танцува. Като леко развълнувано море е...
Дюните сякаш са по-високи хълмове вече... Цветята се загубиха и се появи... Сняг... Вятърен вихър се носи над снежната пустиня, но е изключително тихо. Спокойно. Това е Тишината на Вятъра...
Отново силно усещане за мир, спокойствие и полет. Все пак съм Вятър...
Върнах се...

За пръв път по време на медитация се случи нещо, което никога не съм очаквала или предполагала - разплаках се...
А аз
все пак съм Вятър... днес...

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар