сряда, 22 юли 2015 г.

удовлетворение

Хубаво е в края на деня, след вечерния душ да се отпусна и с усещането за умора да усетя и удовлетворение от изминалия ден. Тогава умората се забравя и остава само чувството за изпълненост. Харесват ми тези моменти. В последните седмици свърших много работа. Разнообразни задачи си имах за всеки ден. Градински, домакински... изборът голям е. Мислех си, че зная как да релаксирам след дневната умора. Оказва се, че има още да се уча. Това също ми харесва. 
Тази вечер ще си легна рано. Единствената ми компания ще бъде книга, която започнах преди два дена, а вече искам да стигна по-бързо края. Харесва ми по този начин да ме увличат четивата ми. :)
Иска ми се да успя да намеря мъничко време да направя някои снимки. През деня се хващам, че се спирам за миг край цъфнала роза, край пчеличка върху цвят на детелинка и си казвам, че от това ще излезе страхотна снимка, но... тръгнала по задачи, отлагам за после, а после-то все още не е дошло. Обещавам си тази вечер, че утре ще намеря време за подобен миг, който ще запазя.
Сега се предавам на усещането за един пълен летен ден.
Навън със спускането на мрака се спуска и нощния хлад...
Лека и прохладна нощ!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар